utorak, 31. ožujka 2015.

Projekt " Ivana Brlić Mažuranić za razvoj kognitivnih (intelektualnih) i kreativnih sposobnosti

Projekt provode dvije profesorice hrvatskoga jezika i književnosti i jedna likovna pedagoginja. Projekt " Ivana Brlić Mažuranić za razvoj intelektualnih ikreativnih sposobnosti" sastoji se od vježbi čitanja s razumijevanjem, vježbi pisanja, kviza, stvaralačkih zadataka, a ishodi projekta su individualni i provode se na individualnim instrukcijama ili zajedničkim radionicama. Individualne instrukcije ili jedna cjelodnevna radionica dovoljna je za jednu lektiru koja je detaljno obrađena u svrhu razvijanja vaših čitalačkih sposobnosti, vrednovanja znanja, obogaćivanja znanja književnoteorijskim pojmovima i sistematizacije znanja te razvoj kreativnih sposobnosti. Ishodi su vezani uz razvoj kreativnosti, poboljšanje znanja iz književnosti te kreativne radove. Ishodi su razvoj čitalačkih sposobnosti razumijevanja tekstova bajki Ivane Brlić Mažuranić uz dnevnik čitanja te kviz kojim se vrednuje razumijevanje i književnoteorijsko znanje iz književnosti. Projekt je usklađen s Nacionalnim okvirnim kurikulumom te mu je cilj razvijanje čitalačkih sposobnosti učenika te usvajanje znanja iz književnosti i razvoj kreativnih sposobnosti uz kreativne radove kao ishode radionice. Prijave i informacije na radionicu " Ivana Brlić Mažuranić za razvoj intelektualnih i kreativnih sposobnosti" na telefon: 099 6587022. Nakon završene radionice znat ćete više o književnoj teoriji, poboljšat ćete razumijevanje teksta i naučiti kako voditi kvalitetan dnevnik čitanja koji olakšava učenje i pamćenje te se i zabaviti i puno toga naučiti uz poučan kviz znanja o pročitanim bajkama. Tu su i zanimljivi kreativni ostvaraji od intervjua, govora, dramatizacija, ilustracija, uređenja prostora i vizualnog identiteta vezanog uz motive bajki do zanimljivih rasprava i istraživačkih radova. Pridružite nam se u zajedničkom učenju koje se provodi na individualnim instrukcijama te putem radionica na kojima sudjeluju učenici koji se žele uključiti i u grupni rad. Individualne su instrukcije korisne jer pomažu u razvijanju osobnih jezičnih i komunikacijskih kompetencija koje su nam potrebne u uspješnom komuniciranju i razumijevanju svijeta oko sebe razvijajući osjećaj za simbole i metafore. Instruktor pomaže u razvoju kognitivnih (intelektualnih) sposobnosti jer usmjerava i potiče kognitivne sposobnosti čitanja s razumijevanjem uz instrukcije o uspješnom vođenju dnevnika čitanja, postavljanju pitanja i bilješkama koje razvijaju kognitivne sposobnosti zaključivanja i prosuđivanja. Pridružite nam se!

Nema komentara:

Objavi komentar